今天是情人節。

一直故意不跟班班說,因為怕他會很緊張得準備寄禮物來,不想要他浪費錢
所以我一直到了前幾天才跟他說 今天是台灣的七夕情人節。

結果前兩天一直忙著在賭氣。 沒想到這個壞蛋有幫我準備驚喜小禮物喔!!!

這兩天時間一直逼近。偶爾也是有空虛一下啦,
就是明明覺得不要讓他浪費錢錢準備禮物,
可是心裡又有小小的期待可以收到禮物(女人真得很難捉摸)

一如往常跟班班用skype聊天,剛剛十一點五十九分的時候,
提早收到自己的禮物好感動!所以決定馬上要來記錄一下!
這是班班一邊貼網址給我看照片一邊跟我說的話。(照片有侵權在告訴我吧~)
以下原音收錄from 班班(依照記憶快點打下來,太有紀念意義)

This is a short story!

At first, I want to give u the chocolate. It's sweet.


but I think it would melt.


then I think to give u the rose while diving
(because we will go to Kenting soon)


but u r not good at swimming.


then i think to give u my heart


but I think u already have it.
then I think maybe rose is not a bad gift again. At least u don't have to dive to get it!


but I think maybe u will squeeze it (I was angry at him last two days)


then i just tell u what i think.
that's


你看看你看看!!! 也太有心我感動到不行!
快甜死人了啦>////<
特地記錄下來當作紀念!
thank u,, benbi honey
arrow
arrow
    全站熱搜

    海水正藍 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()